Rzeczy (nie)stworzone

Google Zeitgeist 2016
Jak co roku Google zaprezentował zestawienie "Rok 2016 w wyszukiwarce", w którym znalazły się najczęściej wyszukiwane hasła w mijającym roku.
Przeczytaj
Oficjalnie, nieodwołalnie Chrome bez Flasha
Nie tak dawno pojawiła się nowa, 55 wersja przeglądarki Chrome, która niemal całkowicie przestała wspierać technologię Flash.
Przeczytaj
E-booki dostępne legalnie w bibliotekach
Dobra wiadomość dla fanów elektronicznego czytania. Europejski Trybunał Sprawiedliwości potwierdził, że e-booki mogą być wypożyczane w europejskich bibliotekach, tak samo jak książki w wersji papierowej, przy zachowaniu określonych warunków.
Przeczytaj
Mobile-first czyli szykują się duże zmiany w algorytmie Google
Google szykuje sporą zmianę w mechanizmie indeksowania stron, konsekwentnie stawiając na ideę "mobile first". Jak sama nazwa wskazuje pierwszeństwo w wynikach będą miały serwisy odpowiednio przystosowane do wyświetlania do urządzeniach mobilnych.
Przeczytaj
Komunikator od Facebooka z reklamami
Wkrótce użytkownicy Messengera, popularnego komunikatora od Facebooka, w swojej aplikacji zobaczą sponsorowane posty. Część z nich może już miała okazję tego doświadczyć. Zacznijmy jednak od początku.
Przeczytaj
Affinity Photo nareszcie w wersji na Windowsa!
Dobra wiadomość dla projektantów i fotografów szukających realnej alternatywy dla oprogramowania ze stajni Adobe.
Przeczytaj
Internauci coraz częściej czytają blogi zamiast gazet
Firmowe blogi stają się coraz bardziej popularną formą promocji.
Przeczytaj
Reklamy typu display warte więcej niż te w wyszukiwarkach
Po raz pierwszy w tym roku wydatki na reklamę typu display przekroczą te z wyszukiwarek.
Przeczytaj
Instytut Millward Brown przedstawił prognozy na 2016 rok
Sprawdź najważniejsze trendy dla rynku mediów tradycyjnych i elektronicznych.
Przeczytaj
50% internautów w Polsce wie, czym zajmują się vlogerzy
Coraz więcej Polaków wie, jak wygląda praca vlogera.
Przeczytaj
Liczba użytkowników internetu mobilnego przekroczy 2 mld
Użytkownicy coraz chętniej korzystają z sieci przy użyciu smartfonów
Przeczytaj
Powody, dla których dzielimy się treściami online
W internecie najchętniej dzielimy się treściami, które mogą wywołać czyjś uśmiech.
Przeczytaj

Facebook planuje nową funkcję - podział na kategorie tematyczne
Dzięki niej łatwiej będziemy mogli odnaleźć interesujące nas treści na Facebooku
Przeczytaj
Prawie 80% Polaków korzysta z internetu, jakie strony odwiedzają
Google na pierwszym miejscu, za nim Allegro i YouTube.
Przeczytaj
Pokolenie Z - jacy są ci młodzi ludzie
Jakie działania marketingowe podejmować, by dotrzeć do pokolenia Snapchata?
Przeczytaj
Social media – prognozy na 2016 rok
Jakie zmiany, zdaniem marketerów, przyniesie rok 2016 w mediach społecznościowych
Przeczytaj
Jakie działania najlepiej wpływają na budowanie marki?
Zdaniem amerykańskich badaczy, aby odnieść sukces na tym polu, trzeba inwestować w CSR, media społecznościowe oraz budowanie zaufania.
Przeczytaj
Wyszukiwarka DuckDuckGo stopniowo zyskuje popularność
Co wybierają internauci zamiast Google?
Przeczytaj
Dlaczego nie kupujemy w Internecie?
Co sprawia, że część Polaków nie chce kupować w sieci?
Przeczytaj
Czy e-mail marketing ma jeszcze potencjał?
Zdaniem wielu badaczy firmy nie doceniają potencjału e-mail marketingu.
Przeczytaj
Kim są klienci 2.0?
Wymagania klientów wobec e-sklepów są coraz wyższe i wciąż rosną.
Przeczytaj
Opinie na Facebooku dobrym źródłem informacji dla kupujących
Internauci coraz częściej przed dokonaniem zakupu czytają opinie na temat produktów na Facebooku.
Przeczytaj
Jak wygląda marketing i PR w polskich firmach – wyniki badania
Według niedawno przeprowadzonych badań polskie firmy nie wykorzystują potencjału działów marketingu i PR-u w swoich firmach.
Przeczytaj
Polacy pozytywnie nastawieni do nowych technologii
Prawie połowa Polaków uważa, że nowe technologie mogą im przynieść korzyści.
Przeczytaj
2016 - rokiem reklamy internetowej
Wzrastają wydatki na reklamę w Internecie i w przyszłym roku mają przekroczyć wydatki na reklamę telewizyjną.
Przeczytaj
Szybkość i wygoda nawigacji podstawami dobrej strony
Internauci nie lubią stron, które są trudne w nawigacji i długo się ładują.
Przeczytaj
5-gwiazdkowe recenzje nie wzbudzają zaufania klientów
Zbyt dobre opinie na temat produktów często nie odnoszą zamierzonego rezultatu.
Przeczytaj
Dzieci i młodzież nie odróżniają reklam od wyników wyszukiwania
Mimo że najmłodsi internauci korzystają z sieci na co dzień, mają problemy z rozpoznawaniem reklam pojawiających się w wynikach wyszukiwania.
Przeczytaj
SMS-y nadal są popularną formą promocji
Tradycyjne formy komunikacji, takie jak SMS, wciąż mają się dobrze.
Przeczytaj