Rzeczy (nie)stworzone

Rok 2016 w wyszukiwarce | Google Zeitgeist 2016

Google Zeitgeist 2016

Jak co roku Google zaprezentował zestawienie "Rok 2016 w wyszukiwarce", w którym znalazły się najczęściej wyszukiwane hasła w mijającym roku.

Przeczytaj
14 Grudnia
Chrome bez Flasha

Oficjalnie, nieodwołalnie Chrome bez Flasha

Nie tak dawno pojawiła się nowa, 55 wersja przeglądarki Chrome, która niemal całkowicie przestała wspierać technologię Flash.

Przeczytaj
12 Grudnia
E-booki dostępne legalnie w bibliotekach

E-booki dostępne legalnie w bibliotekach

Dobra wiadomość dla fanów elektronicznego czytania. Europejski Trybunał Sprawiedliwości potwierdził, że e-booki mogą być wypożyczane w europejskich bibliotekach, tak samo jak książki w wersji papierowej, przy zachowaniu określonych warunków.

Przeczytaj
23 Listopada
Zmiana algorytmu Google

Mobile-first czyli szykują się duże zmiany w algorytmie Google

Google szykuje sporą zmianę w mechanizmie indeksowania stron, konsekwentnie stawiając na ideę "mobile first". Jak sama nazwa wskazuje pierwszeństwo w wynikach będą miały serwisy odpowiednio przystosowane do wyświetlania do urządzeniach mobilnych.

Przeczytaj
22 Listopada
Facebook Messenger - Sponsorowane posty

Komunikator od Facebooka z reklamami

Wkrótce użytkownicy Messengera, popularnego komunikatora od Facebooka, w swojej aplikacji zobaczą sponsorowane posty. Część z nich może już miała okazję tego doświadczyć. Zacznijmy jednak od początku.

Przeczytaj
15 Listopada
Affinity Photo na Windowsa

Affinity Photo nareszcie w wersji na Windowsa!

Dobra wiadomość dla projektantów i fotografów szukających realnej alternatywy dla oprogramowania ze stajni Adobe.

Przeczytaj
14 Listopada
Blog firmowy w 2016 roku

Internauci coraz częściej czytają blogi zamiast gazet

Firmowe blogi stają się coraz bardziej popularną formą promocji.

Przeczytaj
19 Stycznia
Reklamy typu display wyprzedzą te w wyszukiwarkach

Reklamy typu display warte więcej niż te w wyszukiwarkach

Po raz pierwszy w tym roku wydatki na reklamę typu display przekroczą te z wyszukiwarek.

Przeczytaj
18 Stycznia
Prognozy Instytutu Millward Brown

Instytut Millward Brown przedstawił prognozy na 2016 rok

Sprawdź najważniejsze trendy dla rynku mediów tradycyjnych i elektronicznych.

Przeczytaj
15 Stycznia
Vlogerzy w Polsce

50% internautów w Polsce wie, czym zajmują się vlogerzy

Coraz więcej Polaków wie, jak wygląda praca vlogera.

Przeczytaj
14 Stycznia
2 miliardy użytkowników internetu mobilnego

Liczba użytkowników internetu mobilnego przekroczy 2 mld

Użytkownicy coraz chętniej korzystają z sieci przy użyciu smartfonów

Przeczytaj
08 Stycznia
Dlaczego dzielimy się treściami w sieci

Powody, dla których dzielimy się treściami online

W internecie najchętniej dzielimy się treściami, które mogą wywołać czyjś uśmiech.

Przeczytaj
05 Stycznia
Internet rzeczy zyskuje coraz większą popularność

Rośnie popularność internetu rzeczy

Internet of things ma coraz więcej fanów

Przeczytaj
04 Stycznia
Facebook uporządkuje Twój newsfeed

Facebook planuje nową funkcję - podział na kategorie tematyczne

Dzięki niej łatwiej będziemy mogli odnaleźć interesujące nas treści na Facebooku

Przeczytaj
31 Grudnia
Jakie strony odwiedzają Polacy

Prawie 80% Polaków korzysta z internetu, jakie strony odwiedzają

Google na pierwszym miejscu, za nim Allegro i YouTube.

Przeczytaj
29 Grudnia
Generacja Snapchata

Pokolenie Z - jacy są ci młodzi ludzie

Jakie działania marketingowe podejmować, by dotrzeć do pokolenia Snapchata?

Przeczytaj
28 Grudnia
Media społecznościowe - prognozy na 2016

Social media – prognozy na 2016 rok

Jakie zmiany, zdaniem marketerów, przyniesie rok 2016 w mediach społecznościowych

Przeczytaj
23 Grudnia
rola CSR w budowaniu marki

Jakie działania najlepiej wpływają na budowanie marki?

Zdaniem amerykańskich badaczy, aby odnieść sukces na tym polu, trzeba inwestować w CSR, media społecznościowe oraz budowanie zaufania.

Przeczytaj
22 Grudnia
Wyszukiwarka Duck Duck Go

Wyszukiwarka DuckDuckGo stopniowo zyskuje popularność

Co wybierają internauci zamiast Google?

Przeczytaj
21 Grudnia
Co zniechęca Polaków do zakupów w sieci

Dlaczego nie kupujemy w Internecie?

Co sprawia, że część Polaków nie chce kupować w sieci?

Przeczytaj
18 Grudnia
E-mail marketing nadal skuteczny

Czy e-mail marketing ma jeszcze potencjał?

Zdaniem wielu badaczy firmy nie doceniają potencjału e-mail marketingu.

Przeczytaj
16 Grudnia
Klienci 2.0 i ich oczekiwania

Kim są klienci 2.0?

Wymagania klientów wobec e-sklepów są coraz wyższe i wciąż rosną.

Przeczytaj
15 Grudnia
Recenzje na facebooku źródłem informacji dla klientów

Opinie na Facebooku dobrym źródłem informacji dla kupujących

Internauci coraz częściej przed dokonaniem zakupu czytają opinie na temat produktów na Facebooku.

Przeczytaj
13 Grudnia
Działy marketingu i pr w Polsce

Jak wygląda marketing i PR w polskich firmach – wyniki badania

Według niedawno przeprowadzonych badań polskie firmy nie wykorzystują potencjału działów marketingu i PR-u w swoich firmach.

Przeczytaj
12 Grudnia
Polacy pozytywnie nastawieni do nowych technologii

Polacy pozytywnie nastawieni do nowych technologii

Prawie połowa Polaków uważa, że nowe technologie mogą im przynieść korzyści.

Przeczytaj
09 Grudnia
Reklama internetowa wyprzedza reklamę telewizyjną

2016 - rokiem reklamy internetowej

Wzrastają wydatki na reklamę w Internecie i w przyszłym roku mają przekroczyć wydatki na reklamę telewizyjną.

Przeczytaj
04 Grudnia
Proste strony www

Szybkość i wygoda nawigacji podstawami dobrej strony

Internauci nie lubią stron, które są trudne w nawigacji i długo się ładują.

Przeczytaj
03 Grudnia
Idealne recenzje są niewiarygodne dla klientów

5-gwiazdkowe recenzje nie wzbudzają zaufania klientów

Zbyt dobre opinie na temat produktów często nie odnoszą zamierzonego rezultatu.

Przeczytaj
30 Listopada
Dzieci nie odróżniają reklam od wyników wyszukiwania

Dzieci i młodzież nie odróżniają reklam od wyników wyszukiwania

Mimo że najmłodsi internauci korzystają z sieci na co dzień, mają problemy z rozpoznawaniem reklam pojawiających się w wynikach wyszukiwania.

Przeczytaj
26 Listopada
Smsy nadal popularne

SMS-y nadal są popularną formą promocji

Tradycyjne formy komunikacji, takie jak SMS, wciąż mają się dobrze.

Przeczytaj
25 Listopada