Rzeczy (nie)stworzone

Google wyprzedza Apple
Według rankingu BRANDZ, Google jest więcej warte niż Apple. Dlaczego?
Przeczytaj
Chiny wykradają amerykańską myśl techniczną?
USA oficjalnie oskarżyło Chiny o cyberataki na amerykańskie przedsiebiorstwa.
Przeczytaj
„Hejt” w social mediach - paść ofiarą własnego szyderstwa
Krytyka w internecie. Zbyt spersonalizowana, czy po prostu okrutna?
Przeczytaj
Jak social media mogą pomóc naszej firmie?
Zostań zauważony w sieci dzięki mediom społecznościowym.
PrzeczytajDesign is what you do when you want to express yourself.
--- Autor nieznany

TrendBook 2014, czyli trendy, które powinieneś poznać
Analiza trendów nadchodzącego roku by Natalia Hatalska.
Przeczytaj
Nietrafiona aktualizacja Facebook'a dla iOS
Jak odszukać posty znajomych w całej masie linków sponsorowanych?
Przeczytaj
Autonomiczne samochody przyszłością motoryzacji?
Kierunek rozwoju światowej motoryzacji.
Przeczytaj

Nowe trendy, nowa rzeczywistość, nowe media w public relations
Jak świat nowych mediów zmienił dotychczasowe zasady w public relations i co to oznacza w praktyce?
PrzeczytajCałe nasze życie to działanie i pasja. Unikając zaangażowania w działania i pasje naszych czasów, ryzykujemy, że w ogóle nie zaznamy życia.
--- Herodot

Kolor w reklamie - Czerwony
Kolorystyka wykorzystana w reklamie silnie oddziałuje na odbiorców. Jego magia jest często niedoceniana nie tylko przez konsumentów, lecz również przez zleceniodawców przekazów reklamowych. Dlaczego tak się dzieje?
Przeczytaj
SEO w białym kapeluszu, czyli o pozyskiwaniu linków
Marketing internetowy, a co za tym idzie SEO, nieustannie się rozwija. Specjaliści, zajmujący się tą dziedziną na co dzień, stale ze sobą konkurują, by osiągnąć cel - dotrzeć na szczyt wyników wyszukiwania.
Przeczytaj
ZizzAp - wirtualna przymierzalnia dla szczupłych
Zakupy online cieszą się coraz większą popularnością. Czy ZizzAp sprawi, że dotąd nieufni wobec e-sklepów, przeniosą się do Sieci?
Przeczytaj
Copywriter płakał jak pisał - promocja igrzysk w Krakowie
Gorący temat referendum wciąż wrze. My przyglądamy się plakatom i hasłom promującym.
Przeczytaj
Asertywny projektant – o nieskończonym wnoszeniu poprawek
O (nie)asertywnym projektancie.
Przeczytaj
Poważne problemy Twittera
Jeden z największych serwisów społęcznościowych na świecie w tarapatach.
PrzeczytajNajważniejsze w życiu to mieć odwagę porwać się na coś, na co nie jesteśmy gotowi. Albo nauczycie się robić rzeczy, o których nawet nie myśleliście, że moglibyście umieć, albo poznacie swoje ograniczenia.
--- Marissa Mayer

RWD przyszłością bankowości mobilnej?
O tym jak RWD stało się nadzieją dla bankowości mobilnej.
Przeczytaj
Dbanie o wizerunek marki w sieci, czyli SERM
Jak zbudować dobry wizerunek w Internecie?
Przeczytaj
Czy PR przekłada się na pieniądze?
Czy efektywność PRu można fizycznie zmierzyć? Jaki jest sens prowadzenia działań z zakresu public relations i kiedy należy rozpocząć komunikację z otoczeniem?
Przeczytaj
Losy Google+ pod znakiem zapytania?
Swoją karierę w Google zakończył Vic Gundotra – prekursor Google+
PrzeczytajThe artist who aims at perfection in everything achieves it in nothing.
--- Eugene Delacroix

Osobowość się sprzedaje - ludzka twarz marki
Nadawanie markom archetypów pomaga w ich popularyzacji i zwiększa konkurencyjność. Dlaczego?
Przeczytaj
Odrzucono 85% wniosków o udostępnienie danych
Dane z porali społecznościowych są skarbnicą wiedzy na temat życia prywatnego ich użytkowników. Zdają sobie z tego sprawę sądy i agencje rządowe na całym świecie, które coraz częściej zgłaszają się do Facebooka z prośbą o udostępnienie potrzebnych informacji.
Przeczytaj
Dwa oblicza Personal Brandingu
Dbanie o własną markę i renomę stało się czymś niezbędnym i zupełnie naturalnym we współczesnym świecie. Gdzie tkwi granica między dbałością o dobre imię, a niewysublimowanym lansem?
Przeczytaj
Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia.
--- Albert Einstein

HTML5 i CSS3 dla początkujących za darmo
Zbiór wszystkiego tego co początkujący koder HTML i CSS wiedzieć powinien.
Przeczytaj
Darmowy Office Online już czeka w Chrome Web Store
Office Online w Chromie zadośćuczynieniem za porażki Windowsa 8?
Przeczytaj