06 wrze
Kryzys reklam telewizyjnych - zdjęcie źródło: www.myapple.pl

Kryzys reklam telewizyjnych

Ponieważ 2,3 mln polskich internautów nie ogląda telewizji, dotarcie do nich z reklamą telewizyjną jest niemożliwe. Zdecydowana większość użytkowników sieci aktywnie korzysta z serwisów społecznościowych, które z reguły szybciej i bardziej skutecznie docierają do nich z reklamami.

Wyniki badań zleconych przez agencję Think Kong pokazują, że grupą która niemalże nie ogląda telewizji są młodzi ludzie. Wśród osób w wieku od 18 do 24 roku życia jest to aż 21,2 % badanych.

Wśród osób, do których dotarcie z reklamą telewizyjną jest utrudnione, większość stanowią kobiety (ich odsetek w badanej próbie wynosi 15,1 %). Jednocześnie spośród 2,3 mln internautów, którzy nie oglądają telewizji, około 1,5 mln osób (65 %) poświęca minimum 5 godzin w tygodniu na korzystanie z portali społecznościowych.