Rzeczy (nie)stworzone
Kampanie społeczne - czemu służą?
Kampania społeczna to użycie reklamy, wykorzystujące jej środki przekazu i skuteczność, do wspierania działań społecznych.
PrzeczytajRatunek dla wyczerpanej baterii
Alternatywne źródła energii dla smartfonów, przedłużające ich czas pracy.
PrzeczytajLudzka skóra z drukarki 3D
Postęp technologiczny w środowisku medycznym rozwija się w zawrotnym tempie. Stosowanie najnowszych skomplikowanych technologii jest już na porządku dziennym.
PrzeczytajInternet na pokładzie samolotu
Nieograniczony dostęp do sieci podczas lotu to udogodnienie dla wielu klientów linii lotniczych.
PrzeczytajZapłać za zakupy fanami z Facebooka
Obecność w mediach społeczneściowych może zacząć przynosić nam zyski. Interesująca inicjatywa nowojorskiego butiku.
PrzeczytajPolski superkomputer chłodzony jak reaktor atomowy
Jeden z najpotężniejszych komputerów Europy. Posiada moc obliczeniową porównywalną do mocy 20 tysięcy domowych pecetów.
PrzeczytajKampania don't google it
Belgijska firma medyczna zachęca do korzystania z rad specjalistów, zamiast stosowania się do wskazówek znalezionych w sieci.
PrzeczytajPolska wtyczka podbije świat?
Polska wtyczka zdobyła srebrny medal na niemieckich targach dla wynalazców.
PrzeczytajDaj się znaleźć
Czy samo stworzenie strony internetowej wystarczy aby firma naprawdę zaistniała w sieci?
PrzeczytajJeden kod HTML dla wszystkich urządzeń
Jak to się dzieję, że ta sama strona internetowa jest dostępna na wszystkich urządzeniach mobilnych?
PrzeczytajRewolucyjne odkrycie w Singapurze!
Technologia przyszłości ujrzała światło dzienne
PrzeczytajNaming, czyli jak wymyślić dobrą nazwę
O procesie tworzenia i cechach charakterystycznych
PrzeczytajKomu (nie)opłaca się walczyć z Facebookiem?
Najnowsze inicjatywy ze świata social mediów
PrzeczytajWindows 10 szpieguje
Komu nie opłaca się testować nowego systemu operacyjnego od Microsoftu?
PrzeczytajSocialNation – TOP 100 Polaków w social media
Kogo jest najchętniej obserwowany na portalach społecznościowych?
PrzeczytajNie potrzebujesz bardziej kreatywnych rozwiązań, potrzebujesz bardziej kreatywnych pytań.
--- Andy Green
Nowe spojrzenie Google na wyniki wyszukiwania
Zmiany w sposobie prezentowania wyników wyszukiwania Google
Przeczytaj