Rzeczy (nie)stworzone


Kampanie społeczne - czemu służą?
Kampania społeczna to użycie reklamy, wykorzystujące jej środki przekazu i skuteczność, do wspierania działań społecznych.
Przeczytaj
Ratunek dla wyczerpanej baterii
Alternatywne źródła energii dla smartfonów, przedłużające ich czas pracy.
Przeczytaj
Ludzka skóra z drukarki 3D
Postęp technologiczny w środowisku medycznym rozwija się w zawrotnym tempie. Stosowanie najnowszych skomplikowanych technologii jest już na porządku dziennym.
Przeczytaj
Internet na pokładzie samolotu
Nieograniczony dostęp do sieci podczas lotu to udogodnienie dla wielu klientów linii lotniczych.
Przeczytaj
Zapłać za zakupy fanami z Facebooka
Obecność w mediach społeczneściowych może zacząć przynosić nam zyski. Interesująca inicjatywa nowojorskiego butiku.
Przeczytaj
Polski superkomputer chłodzony jak reaktor atomowy
Jeden z najpotężniejszych komputerów Europy. Posiada moc obliczeniową porównywalną do mocy 20 tysięcy domowych pecetów.
Przeczytaj
Kampania don't google it
Belgijska firma medyczna zachęca do korzystania z rad specjalistów, zamiast stosowania się do wskazówek znalezionych w sieci.
Przeczytaj
Polska wtyczka podbije świat?
Polska wtyczka zdobyła srebrny medal na niemieckich targach dla wynalazców.
Przeczytaj
Daj się znaleźć
Czy samo stworzenie strony internetowej wystarczy aby firma naprawdę zaistniała w sieci?
Przeczytaj

Jeden kod HTML dla wszystkich urządzeń
Jak to się dzieję, że ta sama strona internetowa jest dostępna na wszystkich urządzeniach mobilnych?
Przeczytaj
Rewolucyjne odkrycie w Singapurze!
Technologia przyszłości ujrzała światło dzienne
Przeczytaj
Naming, czyli jak wymyślić dobrą nazwę
O procesie tworzenia i cechach charakterystycznych
Przeczytaj

Komu (nie)opłaca się walczyć z Facebookiem?
Najnowsze inicjatywy ze świata social mediów
Przeczytaj
Windows 10 szpieguje
Komu nie opłaca się testować nowego systemu operacyjnego od Microsoftu?
Przeczytaj



SocialNation – TOP 100 Polaków w social media
Kogo jest najchętniej obserwowany na portalach społecznościowych?
Przeczytaj

Nie potrzebujesz bardziej kreatywnych rozwiązań, potrzebujesz bardziej kreatywnych pytań.
--- Andy Green






Nowe spojrzenie Google na wyniki wyszukiwania
Zmiany w sposobie prezentowania wyników wyszukiwania Google
Przeczytaj